Vi utvider våre åpningstider i 2024!

Nye åpningstider

Jødisk museum Trondheim har gleden av å annonsere utvidet åpningstid for 2024!

Vi har lenge hatt et ønske om å være mer tilgjengelig for publikum og besøkende. Tidligere har vi kun hatt åpent søndager fra kl. 12.00 til 16.00 under lavsesongen. I fjor høst testet vi å ha musemsåpent på enkelte ukedager, noe vi hadde gode erfaringer med. I år har vi kommet fram til en løsning der vi skal ha museumsåpent tirsdager, onsdager og torsdager fra kl. 12.00 til kl. 15.00. Innenfor det tidsrommet vil museets utstillinger samt synagogen være tilgjengelig for besøkende. Omvisninger vil fortsatt kun gå på søndager.

Les mer om vårt utstillingstilbud ved å følge denne lenken. I løpet av våren planlegger vi en rekke nye og spennende prosjekt som vil være av interesse for besøkende i ulike aldre. Hold deg oppdatert ved å følge oss på Facebook og Instagram (@jodiskmuseumtrondheim).

For mer om våre åpningstider og priser, klikk her.

Vi ønsker alle som er interessert hjertelig velkommen til oss!